FAQ – pytania i odpowiedzi

Zdajemy sobie sprawę, że każdy biznes jest inny i ma zróżnicowane potrzeby. Dlatego do każdej firmy oraz każdego pracownika podchodzimy indywidualnie, z planem szytym na miarę i zawsze profesjonalnie. Dajemy od siebie zawsze to, co w nas najlepsze: pasję, skuteczność i elastyczne podejście. Ci, co z nami współpracują wiedzą o tym doskonale!

Są jednak sprawy, o których możecie nie wiedzieć. Oto kilka najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami, które powinny rozwiać Wasze wątpliwości:

Wszystko zależy od Was i Waszej wygody. Przeważnie uczymy w siedzibie firmy klienta, co umożliwia sprawną organizację i nie zmusza pracowników do dojazdu na czas w wybranej lokalizacji. Zdarza się, że istnieje potrzeba zorganizowania zajęć poza Waszą firmą. Nie mamy z tym najmniejszego problemu – zajęcia możemy poprowadzić online lub w mniej typowych miejscach: restauracji, parku lub wybranej przez Was lokalizacji.

Tak. W granicach administracyjnych Warszawy dojazd lektora zawsze wliczony jest w cenę kursu. Poza Warszawą cena dojazdu ustalana jest indywidualnie.

Nasze szkolenia dostosowane są do słuchaczy zarówno pod kątem sposobu prowadzenia lekcji, jak również poziomu zaawansowania znajomości danego języka. Mogą to być zatem indywidualne zajęcia, jak i kursy grupowe. Rekomendujemy jednak kameralne zespoły do 5 osób, które umożliwiają odpowiednie zaangażowanie każdemu z uczestników.

Oczywiście! Ceny rozkładają się odpowiednio na liczbę słuchaczy w grupach do 4 osób. Przy większej liczbie słuchaczy możecie liczyć na dodatkowe zniżki. Pozostały rabaty ustalane są indywidualnie.

Zdalne zajęcia języka angielskiego, czyli po prostu lekcje online prowadzimy jako lekcje indywidualne z lektorem i zajęcia grupowe (tak zwane wirtualne klasy). Transmisje na żywo prowadzone są za pośrednictwem sprawdzonej platformy do prowadzenia webinarów – Zoom. Na życzenie klienta zajęcia możemy prowadzić także na innych platformach, np. Skype, ClickMeeting, Google Hangout lub Microsoft Teams.

Tak! Nasi metodycy oraz lektorzy zawsze są przygotowani w odpowiednie materiały szkoleniowe, które zostawiane są pod koniec zajęć kursantom. Dodatkowo, na początku kursu każdy uczeń otrzymuje zestaw startowy, umożliwiający robienie notatek. Wyjątek stanowią materiały dydaktyczne zaproponowane przez Klienta, tzn. inne, niż posiadamy w aktualnej ofercie.

W przypadku osób, które nigdy się nie uczyły angielskiego, sprawa jest prosta. Z bardziej zaawansowanymi kursantami nasi metodycy przeprowadzają ustny test w formie luźnej rozmowy. Wprowadzenie miłej i swobodnej atmosfery odblokowuje ucznia wyzwalając w nim naturalny potencjał. Zrelaksowany słuchacz będzie bardziej rozmowny, co z kolei pozwoli nam lepiej ocenić jego umiejętności. Następnie podchodzi do krótkiego testu pisemnego, który zweryfikuje jego wiedzę z zakresu słownictwa i gramatyki.

Tak. Zdarzają się sytuacje wymagające różnego podejścia oraz znajomości języka. Często w jednej firmie przeprowadzamy zróżnicowane szkolenia stanowiskowe, odpowiadające potrzebom pełnionej funkcji.

Zamiast oceniać uczniów za to, czy znają pojedyncze zagadnienia gramatyczne, różnice pomiędzy poszczególnymi czasami gramatycznymi lub czy pamiętają konkretne słówka z kilku ostatnich lekcji, albo potrafią przetłumaczyć jedno czy drugie zdanie, stosujemy międzynarodowe standardy testowania, a raczej badania kompetencji językowych. Dzięki tej przejrzystej formie każdy uczeń i jego pracodawca wiedzą, jaki postęp osiągnął i na jakim poziomie zaawansowania językowego rzeczywiście się znajduje. Nasi kursanci również sami czują i widzą, że dzięki naszym kursom ich komunikacja jest płynniejsza, szybsza i bardziej poprawna.

Tak. Na prośbę naszych klientów wystawiamy dokument potwierdzający uczestnictwo w kursie językowym.

Nasi nauczyciele to specjaliści w swojej branży. Posiadają odpowiednie kwalifikacje, niezbędną wiedzę i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kursów o specyfice biznesowej. Szczegółowe informacje o naszym zespole lektorów znajdziesz tutaj

Staramy się nie dopuszczać do takich możliwości, ale zdarzają się sytuacje losowe. Wówczas – z odpowiednim wyprzedzeniem – informujemy o takiej sytuacji i proponujemy zastępstwo w postaci innego lektora, odrobienie zajęć w innym terminie lub odpowiednio mniejsze rozliczenie za daną absencję.

Zdarza się to bardzo rzadko, gdyż zawsze szczegółowo analizujemy cele i preferencja naszych klientów. Bywają jednak sytuacje, że uczeń lub grupa słuchaczy mają problemy z nawiązaniem odpowiednich relacji z nauczycielem i wówczas proponujemy innego specjalistę.

Tak, pod warunkiem, że informacja dotrze do nas do 24h przed ich rozpoczęciem. Odwołanie zajęć w terminie krótszym niż 24 godziny przed godziną ich rozpoczęcia wiąże się z koniecznością ich opłacenia.

Szkolenie językowe można opłacić na 3 sposoby:

  1. z dołu – faktura na koniec miesiąca kalendarzowego zgodnie z liczbą wykorzystanych godzin kursu,
  2. z góry – faktura proforma za określoną liczbę godzin w miesiącu wystawiana na 7 dni przed rozpoczęciem kursu,
  3. opłata całościowa – faktura proforma za cały kurs. W przypadku wyboru tej opcji przysługuje dodatkowo -10% rabatu od ustalonej ceny.

Sekcja FAQ będzie stopniowo rozbudowywana i ma służyć jako baza wiedzy dotyczącej naszych usług. Dlatego zachęcamy Was do zgłaszania swoich uwag oraz pytań w poniższym formularzu. Część z nich na pewno opublikujemy na tej stronie wraz z odpowiedziami, by służyły innym użytkownikom.