Mirosława Maj

Mirosława Maj
Kierownik ds. Obsługi Klienta

O mnie
Uosobienie profesjonalizmu i pracowitości w jednym. Jest w stałym kontakcie z klientami zarówno biznesowymi, jak i prywatnymi. Bierze czynny udział w tworzeniu grafików zajęć i planowaniu pracy nauczycieli – odpowiada przede wszystkim za płynność procesu zastępstw i zmian w harmonogramach. Siła spokoju, organizator spotkań, ostateczny weryfikator umów, cenników i wszelkich zapytań klienckich.
W myśl zasady, że jeśli „człowiek staje się w czymś mistrzem, winien zostać uczniem w czymś innym„, wciąż doskonali swoje kwalifikacje. W Enjoy pracuje od 5 lat i nieustannie dba o przestrzeganie wszelkich terminów oraz procedur. Jest motorem napędowym większości inicjatyw związanych z naborem kursantów.
Nie da się jednak żyć samą pracą. Wytchnienie i relaks daje jej kontakt z przyrodą, a najbardziej długie spacery z psem po lesie. Urodzona w siodle – jak sama twierdzi „moją pasją od zawsze była jazda konna, która poza przyjemnością uczy odpowiedzialności, uważności, umiejętności podejmowania szybkich i trafnych decyzji oraz braku lęku przed ryzykiem i wyzwaniami, co często procentuje w pracy zawodowej„. Uwielbia także podróże, teatr, kino i wyciszenie przy ciekawej lekturze. Rodzina jest dla niej bardzo ważna, gdyż stanowi „źródło inspiracji na co dzień„.

  • Pomaturalne Studium Nauczycielskie

Posiada ogromne doświadczenie w pracy z dziećmi, co procentuje w relacjach z rodzicami uczniów. Dzięki wieloletniej pracy w mediach drukowanych świetnie radzi sobie ze wszelkiego rodzaju dokumentami i umowami, czym mocno wspiera procesy administracyjne w Enjoy. Reprezentuje Szkołę na zebraniach i spotkaniach nie tylko formalnych.